آشنایی با بخش مشاوره و پشتیبانی علم و عضله

امروزه با وسعت یافتن اینترنت بین علاقه‌مندان رشته‌های ورزشی و گرایش این افراد به رشته پرورش اندام و صد البته علاقه مندی آن‌ها برای کسب اطلاعات به روز در زمینه‌های مختلف این رشته ورزشی اعم از تغذیه،تمرین،مکمل‌های غذایی و سیستم‌های تمرینی باعث شده تا بر تعداد خوانندگان مجله الکترونیکی علم و عضله روز به روز افزوده شود. این امر جای بسی شکر گذاری را دارد که مخاطبان ما ورزشکاران فهیمی هستند که نمی‌خواهند تنها به گفته‌های اندک مربیان خود تکیه کنند و تمایل دارند دانش خود را در تمامی زمینه‌های پرورش اندام ارتقاء دهند. حال به مناسبت آغاز سومین سال از خدمت گذاری به شما عزیزان و کسب تجارب مختلف،درک نیازهای شما و شرایط ورزش پرورش اندام کشور، بخش مشاوره و پشتیبانی کاربران “علم و عضله” را راه اندازی کریدم،تا بدین وسیله به راهنمایی عزیزانی بپردازیم که به مربیان مجرب دسترسی نداشته و یا به دنبال برنامه ریزی اصولی در زمینه تغذیه،تمرین، مکمل‌های غذایی می باشند. تاکید ما استفاده از روش‌های صحیح برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت می باشد،با بکارگیری این اصول ورزشکار با علوم روز این رشته ورزشی به صورت کاملا عملی آشنا شده و در آینده نزدیک علاوه بر دستیابی به اهداف تایین شده می تواند یک مربی شخصی برای خود باشد.

مخاطبان این بخش از سایت می‌توانند با مراجعه به بخش مشاوره و پشتیبانی علم و عضله و پرداخت هزینه نازل از امکانات طرح مورد نظر برخوردار شوند.

برای شروع می‌توانید با ورود به بخش پشتیبانی و تکمیل نمودن فرم اطلاعات درخواستی و پیوست کردن تصاویر خود فرم تکمیل شده را برای ما ارسال کنید. پس از ارسال فرم‌های تکمیلی، وضعیت شما بررسی، و برنامه شما مطابق با اهداف و نیازهایتان طراحی شده و برای شما ارسال می‌شود( پست یا ایمیل).

همچنین با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ علم و عضله می‌توانید کلیه سوالات خود را در تمامی زمینه‌های پرورش اندام از طریق ارسال تیکت و تماس تلفنی مطرح کرده و پاسخ آن را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید.علاوه بر موارد فوق برای جلوگیری از سردرگمی اعضاء محترم بخش مشاوره مکمل‌های غذایی نیز در نظر گرفته شده که بنا به نیاز کاربر مکمل‌های غذایی اورجینال تهیه و ارسال خواهد شد.

به امید آنکه بتوانیم رضایت شما را کسب کنیم و در راه رسیدن به موفقیت‌های ورزشی تا انتها یار و همراه شما باشیم.

مزایا:

*دسترسی مستقیم به مربیان رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

*طراحی تمرینات بدنسازی مطابق با آخرین سیستم های تمرینی جهت رفع نواقص و ارتقاء کیفیت عضلات شما

*تعیین مدت زمان تمرین،استراحت و…

*ارائه نکات مهم و کاربردی در سه زمینه مهم تغذیه،تمرین،استراحت

*طراحی چهارچوب غذایی، تعیین وعده های غذایی و زمان دریافت آن ها

*تعیین زمان دریافت ویتامین ها و مواد مغذی در طی روز

*تهیه و طراحی نحوه مصرف مکمل های غذایی در صورت درخواست کاربر

*تعیین زمان دقیق برای اختصاص به استراحت در جهت کسب رشد عضلانی و ارتقاء سلامتی شما

*پاسخ کامل به سوالات در زمینه تغذیه،تمرین،استراحت و مکمل های غذایی

فرآیند ثبت نام:

۱-مراجعه به بخش مشاوره و پشتیبانی

۲-ثبت اطلاعات و تکمیل فرم مورد نظر

۳-پرداخت هزینه اشتراک

۴-تعیین نحوه ارسال برنامه(پست یا ایمیل)

روش های ثبت نام:

حضوری:

در این روش با طی فرآیند ثبت نام، درخواست خود را برای ما ارسال کنید و با هماهنگی قبلی با مراجعه به دفتر مشاوره و یا باشگاه بدنسازی می توانید به صورت حضوری برنامه خود را دریافت کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

این روش در حال حاضر غیر فعال می باشد و طی چند هفته آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

(خبر فعال سازی این بخش به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.)

روش غیر حضوری:

در این روش نیز همانند روش فوق، شما با طی فرآیند ثبت نام و ارسال درخواست خود می توانید در اسرع وقت برنامه خود را دریافت کنید.

روش غیر حضوری به مناسبت سومین سال انتشار مجله الکترونیکی علم و عضله راه اندازی شده است.

فرآیند طراحی و برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف ورزشی:

پس از تکمیل فرم مورد نظر و ارسال آن، مربیان ما با توجه به نیازهای شما در اولین گام اقدام به برنامه ریزی در جهت رفع نواقص شما خواهند کرد.این نواقص با توجه به اطلاعات ارسالی شما تصحیح شده و در برنامه شما قید می شود.شما در این برنامه ریزی با رعایت قدم به قدم موارد ذکر شده در برنامه مکتوب خود می توانید موانع دستیابی به موفقیت را از میان برداشته و با بکارگیری اصول صحیح تمرین،تغذیه و استراحت به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود دست یابید.