با علم،عضله بسازیم!

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

تجربیات قهرمانان در آشپزخانه!

اگر این امکان فراهم شود ‏که از آشپزخانه منزل قهرمانان بازدیدی داشته باشید.آنجا با انواع و اقسام مکمل های غذایی مواجه خواهید شد. این بخش ثابت از زندگی آنهاست و برایشان کاملأ عادی است.

‏قهرمانان حرفه ای همیشه با مکمل ها زندگی می کنند و جای تعجب ندارد که گاهی از آنها خسته شوند.
ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

منابع پروتئینی غیر گوشتی

تنها گوشت لخم و بی چربی منبع کامل پروتئین برای بدنسازان نیست.بلکه به جای آن می توانید بسیاری از پروتئین های غیر گوشتی را در برنامه غذایی روزانه تان بگنجانید که هر یک نوبت های خاص خود را دارند.مهم این است که بدانیم چه وقت و چگونه آنها را به برنامه غذاییمان بیفزاییم.در این مقاله تحلیلی روی رایج ترین منابع پروتئینی غیر گوشتی داریم و اینکه چطور می توانیم از آنها برای ارتقاء و افزایش سطح پیشرفت کلی بدن مان استفاده کنیم:

ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۲۸ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

آشنایی با خواص کشمش

انگور خشک شده که همه آنرا به نام “کشمش” می شناسند، قرن ها پیش به وجود آمده است. کشمش در ایران و مصر در ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد، تولید شده بود و دارای خواص فراوانیست که در اینجا به تعدادی از آنها اشاره می کنیم :

۱-کشمش، میوه ای خشک و مغذی است و مانند دیگر خشکبارها در تمام سال یافت می شود.

ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۲۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سوپرست زیر ذره بین-بخش آخر


همانطور که میدانید در پست های قبلی به بررسی سوپرست پرداختیم در این پست به آخرین بخش از این بررسی می رسیم.با ما همراه باشید.

*راهنمای به‌کارگیری صحیح از تکنیک تقلب (ضربه‌زدن)

۱. هرگز قبل از رسیدن به خستگی اولیه عضلانی از تکنیک تقلب استفاده نکنید.
ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

۲۰ شاخص باشگاه برتر

با ما باشید تا با ۲۰ شاخص باشگاه برتر آشنا شویم


۱-اکثر باشگاه های خوب در ابتدای ورود شما یک تور آشنایی برایتان میگذارند و شما را با قسمت های مختلف باشگاه، دستگاه ها و حتی مربیان آشنا می کنند.گاهی هم یک جلسه رایگان ترتیب می دهند که فرد قبل از ثبت نام دائم، از چگونگی باشگاه و راحتی آن بر حسب شرایط خودش مطلع شود.
ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تمرینات کم خرج خانگی!

شما هم فکرمیکنید با یک جفت دمبل و یک میز پرس میتوان تمرین کاملی انجام داد؟ اگر این طور است اشتباه می کنید!

یک بدنساز عاشق باید هر طور که ممکن است تمرین کند. خیلی ها هستند یک جفت دمبل ومیزپرس درمنزل دارند اما نمی دانند چطور میتوانند تمرین کاملی انجام دهند ازطرفی هم امکان باشگاه رفتن مهیا نیست بنابراین منتظرند تا فرصت مورد نظر ناگهان از راه برسد تا بتوانند وقتی برای باشگاه رفتن پیدا کنند.این اشتباه بزرگی است که نباید مرتکب شوید، چرا که شاید ماهها یا شاید هم چند سال طول بکشد تا بتوانید وقت مورد نظر یا امکان آنرا پیدا کنید،در عوض بیایید از امکانات موجود در منزل خود حداکثر بهره وری را انجام دهید وتمرینات خود را کامل و منظم پیگیری کنید.

ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۰۸ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ